Vůbec není čas!




Dnes je sobota, dopoledne máme volno, domluvily jsme se s dalšími čtyřmi účastnicemi, že se půjdeme projít kolem řeky. Čerstvý vzduch! Máme program od rána do večera, pořád jsme v klimatizovaných místnostech, to samé v hotelu - okno není možné otevřít - z důvodu bezpečnosti! To mám za to, že pořád na všechny otevírám okno, chápu, spravedlivá odplata.


Takže příjemná procházka, pak menší nákup, koupila jsem si vitamíny, protože zdejší sandvičovo-hranolková strava asi bude pokračovat. A podle sortimentu v oddělení doplňků stravy a obchodu hned vedle to vypadá, že spánek tu začíná být obtížně dosažitelný stav.



Tak a ještě mám půl hodiny volno, jaký luxus! Program napěchovaný, ovšem vůbec si nestěžuju. Jsme jako v bavlnce, postaráno je o všechno. Na včerejší přednášce Healthy and Safe American Living jsme dostali i jelení lůj, náplasti a desinfekční gel a taky jsme cvakli první společné foto.


Uprostřed je paní policistka, která nás stylem našich bezpečáků proškolila na téma střelec v kampusu, což bylo něco pro mě, ale pak nám vyprávěla, jak jejích pět náctiletých dcer chodí do různých škol, takže jsem se zas hodila do klidu. Ale popořadě: Nejdřív byly dny vítání a orientace, všichni byli moc milí a neustále nám gratulovali, začínám si připadat děsně důležitě.


Myslí opravdu na všechno:


Na oficiální snídani byli ředitelé škol, kde budeme pracovat, zástupci univerzity, města a snad by dorazili i dva senátoři, kdyby býval neprobíhal impeachment.


A zase se školíme a školíme a já už jsem zahájila i mediální vzdělávání :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Washington D.C.

Popcorn, černoši, další Rosalinda a Amišové

Fullerovi, Tiptonovi a Monika