Podcasty a brambory




Snažím se, aby každá moje pohádka tady začínala hezkým obrázkem. Pravda ale je, že hodně času trávíme v tomto prostředí. Vůbec si nestěžuju. Musím říct, že ten studentský mod, kdy mám hromadu úkolů, zajímavých a inspirujících, a kolem sebe lektory ochotné odpovědět na cokoli a pak taky 21 kolegů, kteří taky mají dobré rady, nápady a tipy, je super! A navíc - všechna ta práce je vlastně jen domácí úkol, nemám za nic a nikoho zodpovědnost, to se to tvoří :-) K tomu - snídaně s novinami vždy připravená, škola většinou začíná v 9h, organizátoři se o nás starají...


Jak se mi vlastně tahle pohádka přihodila? Tak první krok byl, že naše paní ředitelka přeposlala všem angličtinářům e-mail informující o možnosti se přihlásit. Zjistila jsem, že vůbec není běžné, aby vedení školy takhle velkoryse podporovalo vzdělávání učitelů (rozuměj výlet do pohádky :-). Další faktor byl, že tématem tohoto kurzu je mediální vzdělávání. A já jsem díky Bechy před několika lety objevila Jeden svět na školách a moc ráda využívám jejich výborné učební materiály. A teď jsem zapojená do testování programu pro mediální vzdělávání. Takže jsem se tím samozřejmě chlubila v přihlášce a myslím, že mi to hodně pomohlo. A pak tu byla Anička - několik dní před uzávěrkou přihlášek do programu jsem dopsala poslední kolonky a s úlevou Aničce řekla, že se to chystám odeslat. A moje prozíravá dcera odvětila, že jí vždycky radím, ať napsaný text nechá trochu uležet a ještě si ho po sobě přečte. Nechtělo se mi, už jsem to chtěla mít z krku, ale poslechla jsem a druhý den skutečně opravila množství chyb. A už to bylo :-)


Třetinu našeho našeho kurzovního času trávíme s Keithem Nedvedem na hodinách Mediálního kurzu. Je boží a hodiny taky (už jsem psala o jeho svačinkách na výletě), čas nabitý informacemi, otázkami, nebojí se sdílet svoje zkušenosti a názory a taky předem připravil parádní web ke kurzu. Mrkněte se, rolujte dolů, je to neverending zdroj :-) Ale opakuju, to je třetina. Opakovaně se taky vracíme do našich partnerských škol a ta naše Aurora je prostě škola snů. Už jsem tu psala, že kvalita školy určuje výši daně (asi z nemovitosti) a vůbec rozdílů je víc, než podobností asi. Například:






V hodině občanky jsem si zazávodila. Hrál se Gimkit, což je Kahoot s přidanými efekty. O den dřív Siniša připravil pro naši skupinu zeměpisný Kahoot. Kahoot jsem vyhrála a v Gimkitu jsem byla v půlce peletonu (no, kluci na špici měli miliony dolarů...). Tak úspěch ve hře je supr zážitek, bohužel se mi ale potvrdilo podezření, že tyhle hračky budou asi dobrý nástroj opakování, ale moc vás toho nenaučí. Ledaže by hra byla promyšleně nastavená. Přestože jsem byla ve hře úspěšná, o shield volcanoes ani 24th amendment pořád nic nevím a ani jsem si to nevygooglila (což je u mě co říct, že?). Víťo, naštěstí jsi nehrál se mnou, to bych ze sebe tak dobrý dojem neměla :-)



Knihovna v učebně angličtiny - Rose knihy nakupuje většinou v poslední den výprodeje v knihovně.



Tahle učebna angličtiny je kouzelná z každého úhlu pohledu.


Ale pořád se taky dost dobře bavíme. Onehdá jsme málem spadly ze židle, když nám v hotelové restauraci nabídli steak and potato soup. Včera se Zdeňka osmělila a objednala si ji. Vypadá dobře, ne?


Touhle chodbou jsem odcházela z večerního semináře v hotelu - prostředí ujde, že?



Zítra vyrážíme do New Yorku - čtyři učitelky středního věku, které se potkaly před třemi týdny a ještě se k nim přidá jedna od fochu z New Yorku, tak stay tuned - tohle bude asi velký :-) Mezitím tedy ještě teď právě mezi tímhle datlováním zapisuju hromadu Martyho tipů pro tvoření videí a podcastů a navečer budeme s Lauren dobrovolničit, nevím přesně, co to bude. Zkrátka emerický tempo.

Tak zas brzy!






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Washington D.C.

Popcorn, černoši, další Rosalinda a Amišové

Fullerovi, Tiptonovi a Monika